Twinmama46 Asel2520 aynı benimde biri baş aşagı biri yukarı böyle igne batması gibi bir sızlama ya rahim ağzında falan bir sıkıntı yok ama😓
Twinmama46 Moonlight1 ah ah bir sağlıkla zamanında doğursaydık 🤦♀️O zaman da zor olacak ama en azından gözümüzün önünde olurlar bebişler😅
Twinmama46 Parisbebek malesef yasak yani dinlenerek geçirmem gerekiyor evet gerçekten ama ufak yürüyüşler bile pelvik agrı siyatik agrılarına çok iyi geliyor ama yapmam sakıncalıymış🤦♀️
1Cicekanne Twinmama46 baktırdım tabi vermediğim kan idrar tahlili kalmadı. Mantar üremesi çıktı bacım ne yapsam ürüyor bakalım doğumdan sonra geçer diyorlar ama emin değilim. Hele kızım sağ sağlim doğsun.