@beyzaozhan ben de 40+0 oldum, ama 2 haftalık daha süre var bir sorun olmazsa, bebeğin suyu iyiyse nst sonuçların normalse devlette bir uygulama yapmazlar ki, ben sürekli devlete gidiyorum, allah o bebeği yarattı da çıkmasını mı unuttu haşa, ona bir saat belirledi o saat gelince istemesen de doğacak sen bebeğine bırak, hurma ye, yürüyüş yap, yapabilirseniz cinsel ilişki yap, çömelme hareketi yap, sen bunları düşün bebek zaten gelecek o kısmı takma