Slm kızlar 19 haftalık hamileyim şiddetli öksürük var mahvoldum geçmiyor bal zencefil karışımını yaptım, pekmez tereyağlı
desek sürekli sürekli içiyorum yok yok yok geçmedi..
Dr sırtımı dinledi birşey yok antibiyotik verdi içmezsem bebeğe daha çok zarar enfeksiyon dedi. Başına böyle gelen varmı nasıl geçer? bu öksürük korona testide oldum oda negatif.
Birde öksürürken altım ıslanıyor bu su mu cismi kadın doğuma gitmedim henüz çünkü 3 hafta önce gittim ve haftaya gideceğim ne yapayım bilmiyıurm