Kizlar ben kızımı aldim kucağıma çok şükür ama ölüp ölüp dirildim . 39+2 den sonra kızımın hareketleri çok azaldı. Nst ye bağlanınca düşük çıkıyordu doktor takibe aldı 10 hun boyunca her gün nst ye girdim bazen iyi bazen kötü gitti ama kötü çıkınca serum takip git bekle diye eve gonderiyirlardi. En son 40+1 de eve gönderince , özel hastaneye geldik ve doktor bi güzel fırça kaydı 2 tür kordon var nasil bu nst sonuçlarıyla seni eve gönderdiler diye. Beni acil sezeryana aldı ve kizim doğduğunda mosmor haldeydi… demem o ki olursa nst sıkıntılı olursa ihmal etmeyin. Ben yaşadım bu korkuyu kimse yaşamasın. Insallah hepiniz bebekleri alırsınız kucaginizia🙏🙏🙏