Guner25 Canlar benim ilk gebeliğim 33.haftadayım dün doktara gittim bebek çok aşağıda dedi.Sancim yok ama ağrım çok kasiklarimda falan çok korkuyorum erken doğum olacak diye böyle bişey yaşayan var mi?😏
Nurce Guner25 canımm doktor erken Doğum riskin varsa söylerdi bu durumu..endişelenme boşuna stres etme kendine ..ben de ekim annesiyim ben de aşağıda hissediyorum bebeği hep..zaten doktor da baş aşağı konumda dedi ama herhangi bir sıkıntıdan bahsetmedi
Babies16 Guner25 evet benimde normalde 7 ekim. Ama dr bebegin bacaklari cok uzun cok asagida 20 eylulde gelir dedi.gelsede sorun deil 37 38 hafta oluyor.illa 40 i doldurmak gerekmiyor.hatta ben kavusmak icin sabirsizlaniyrm 20 eylule odakladim kendimi 😊
Esen Korkma dinlen bi sonraki randevuma kadar bi iş yapma yat büyük ihtimal düzelir merak etme oluyor boyle
Nurce Babies16 ayyy canım benim aynen öyle 36 üstü olunca sıkıntı olmuyormuş 🙏🏻🤗 benim de sezaryen tarihim 8 ekim ..o zaman senin çok kalmamış diren canım benim..sağlıcakla al kucağına inşallah
Babies16 Nurce saolasin canim en onemlisi o saglicakla gelsinler ins hepimizin tum bekleyenlerin. Ben gecen sene ikizlerimi kaybettim ustelik 2 hyil ustune olmuslardi.oyuzden bunu sabirsizlikla bekliyrm rabbim banada herkesede saglicakla nasip etsin ins
Nurce Babies16 ayyy canımm benimmm inşallah o zaman sağlıcakla en güzel en hayırlı zamanda kucağına alırsın 🙏🏻💕 dualarım seninle
Elcnerdgn Erken Doğum riskin yoksa korkma suan coğumuzun bebeği bas asağı dönme veya dönmüş oluyor asaya artık düşmesi yavaş yavaş normal. Ama eğer cok asağıdaysa cok hareketli olma istirahat et biraz evde
Defnem_26 Bende 33.haftamdayım sol.bacak tarafında ağrı oluyor ya baskımı yapıyor anlamadım.doktora soracağım.bakalim 🤔
Guner25 Defnem_26 canm şu an benimde sol bacağımda ağrı var ve sanki adet olucakmışim gibi sancı vuruyo arada bakalm hayrlisi olsun hakkımızdan