mink0307 yani sancınızı durdurmak için bişeyler yaparlar ama biraz yüksek çıkmış tabi nasıl bi uygulama olur orasını bilemiyorum. Stres yaparsanız bebek de etkilenip daha da artacaktır ben de şu an hastanedeyim sancıdan dolayı sadece sakin olmaya çalış zaten 36 hafta baya iyi bi hafta rabbim korusun. Belki yenidoğan küvez gerekiyorsa öyle bi hastaneye aktarmıl da olabilerler yani başka bi sebep gelmiyor aklıma yada doktorlar bazen 20 haftadan sonra hasta kabul etmiyor bu sebeple de göndermiş olabilirler