Kubhar-21 Ne zaman kullanılmaya başlanmalı ve hangi marka kremi önerirsiniz kullanıp memnun kaldığınız ürün var mı?🤔
Zeyyyn Kubhar-21 mummsy naturel ve gümüş kapak almştm ben kremi 1 2 hafta kala kapağı 1 ay kala kullandım yara vs olmadı çok şükür krem de duruyor büyüdük diş zamanı kullanrz artık ☺️
Egeninannesi_16 Kubhar-21 hiç uğraşma kremle onu sil temizle her seferinde gümüş kapak al ben 1 haftadır kullanıyorum daha doğum yapmadım acayip iyi bişi belli kullan görüceksin
Kubhar-21 Sadece gümüş kapak yeterli olur mu bilemedim etrafimdakiler krem daha faydalı gümüş kapak fark etmiyo demisti kafam karışıtı o yüzden ama teşekkür ederim bilgi için☺☺