Yarenelibol Kafayı yemek üzereyim 1 haftadır dişlerim ve etleri şişti arı yapıyor su içemez oldm bi ilaç aldı eşim eczaneden “piraldyne” diye ufak bi şişede dişlere sürülüyor ve uyuşuo arısı bi süre heçiyor içinde hamileler kulanır yada kulanmaz yazmıor sadece gerkemedikçe kulanılmaz diyor kullananınız varmı ilaç olmasa dişlerimi sökücem 😤😭🤕
Caglaaa Yarenelibol canım benimde diş etlerim büyüyor dişlerimin üstünü kaplıyor 19 haftadayım şuan doktor yapacak birşey yok doğumdan sonra kopar onlar kendiliğinden dedi Andorex verdi gargara için
Esra___ Yarenelibol Cnmm seni o kadar iyi anlıyorum ki bayramım zehir oldu benim de hiçbirşey yiyemedim doktor da bulamadım öyle çektim 😔 Tuzlu su ile gargara yapmıştım biraz rahatlattı 1 haftaya da hafiflemişti dişçiye görün istersen çok geçmiş olsun
Ayvaaaaaa Yarenelibol canım buccotherm organik diş macunu, diş eti hassasiyetime bende bir o işe yaramıştı. İstersen diş fırçanla istersen parmağına döküp masaj yapa yapa kullanabilirsin. Eczanede varsa eczaneden yoksa internetten sipariş verebilirsin.