39+1 olduk geçen hafta perşembe 1cm açıklık vardı perşembe tekrar gideceğiz bakalım hayırlısı çok sabırsızlanıyorum bir tarafım bir an önce gelsin sağlıkla kavuşalım diyor bir tarafımda doğum korkusu yüzünden hiç gelsin istemiyor ilk gebelik neyle karşılaşacağımı bilmiyorum 😢🥹🥰