Selam arkadaşlar 20 haftalık hamileyim bir haftadır geçmek bilmeyen hatta daha da çok şiddetlenen ağrılı boğaz enfeksiyonu, ateş, yutkundukça sanki iğne batıyor gibi bir his doktorum ilaç yazmadı kbb ye yönlendirdi o da aynı şekilde kesinlikle kullanamazsın dedi evde de ballı süt bal zencefil karışımı gargara vs kullanıyorum başka önerisi olan yada bu süreçte ilaç kullanan bana yardım edecek olan var mı 🙏🏻😮💨