Arkadaşlar hamileliğim çok şükür sorunsuz gectı. 2 hafta kaldı doğuma. Ne kılo aldım ne ödem ne burun şişmesi. Ne çatlak. Yalancı sancı bıle yok su an. Sadece burnumun tam ortasında kahverengi bir leke oluştu (6.aydan itibaren belirdi). 😀 fondötenle bıle kapanmıyor sanki oraya biri başka deriyle yama yapmış gibi tam suratımın ortası deli oldum ya nasıl geçecek bu 🥹😅