Selam kızlar ; Oğluma kavuşma serüvenimi anlatıyorum.
Bayram bittimi Perşembe günü dotkora gittim 40+3 olmuştum. O güne kadar ne ağrı ne sancı ne nişan hiç bişe yoktu.Doktorum alttan muayene etti 2 cm açıklık varmis bebek de doğuma uygun dedi Perşembe günü yatışımi verdi alttan ilaç verip doğumu başlatacakti haftan da doldu beklemeye gerek yok dedi bende kabul ettim. Perşembe akşam üstü yattım hasteneye. Bir kaç sefer nst bağladılar kontrol ettiler. Sabah 9bucuk gibi doğumhaneye aldılar beni 10 da alttan ilaç taktılar bana. ilacın adını unuttum 🤣 bu ilaç hem sancı hem açıklık olmasını sağlıyormuş. Bende kahverengi lekelenme hariç hiç bir şey yoktu ne sancı ne bişe. ( Hatta benimle beraber yatan bir bayan daha vardi herşeyimiz aynıydı onun 2 doğumu idi onda ilaç sancı filan yaptı baya bende bişe yok kendi kendime diyorum kadın doğurup gidecek ben hala sancı bekliyorum her neyse) öğleden sonra dotkorum geldi ilacı çıkardı açıklık 5 cm olmuş dedi suyumu patlattı doğum hızlansin diye suyum geldikten 2 saat sonra filan sancilarim başladı nst bağladılar arada 30lara filan çıkmaya başladı sonra sancılarım sıklaştı derecesi yükseldi. Bir ara çok kötü oldum artık ağlıyorum. Devlet hastanesinde doğum yaptım Allah ebelerimden bin kere razı olsun çok iyiler ve merhametliydiler. Bir ara sancidan hem ağlıyorum kapida annem bekliyor ziyaretçi filan yasak refakatçi kimse o kapı da bekliyor. Her neyse ben bağırmaktan ağlamaktan dilim damağım kurudu ebemden su istedim. Oda TM dedi o sıra bana sancı geldi bende anne beni burda bıraktın gittin dayanamıyorum diye ağlıyorum ebem geldi bak sana bir sürprizim var dedi bir baktım annem ama tabi sancidan ölüyorum annee dayanamıyorum diye ağlıyorum filan snra hemen annemi çıkardılar tekrar. Sonra benim sancılar 50yi 60 bulmaya başladı artık dayanamıyorum ebem doktoruma sorup bana bir iğne yaptı o iğneden sonra süreç biraz hızlandı. Pilates topuna oturdum ve artık büyük tuvelettim gelmiş gibi hissediyordum ebeme söyledim oda bebek o dedi o his gelince íkin dedi. Bir kaç sefer oldu snra beni yatağıma aldılar ebem açıklığa baktı 9 cm olmuştu snrs eli ile destekledi açıklığı ve ebem büyük tuvaletin gelince yap dedi ikin dedi onu yaparsan bebeğine kavuşursun dedi ve yatakta iki sefer ama çok az yaptım gerçekten mesele bağırmak değil sancı ile beraber ıkınmak ilk şey de idrak edemedim ama ebem o kadar güzel yönlendirdi ki hemen kavradım olayı ve beni çatala aldılar. Çatala çıktım üç dört ıkınmaya ve karnıma bastırma ile oğluma kavuştum. Ve karna bastırma olayını ben hiç hissetmedim ağrı bişe olmadı. Bebeği çıkardılar hemen temizleyip kucağıma koydular. Sonra bir süre sonra eşi çıkardılar eş çıkarma içinde zor dediler ama oda çok rahat çıktı iki ıkınmaya. Sonra ebem içimi rahmimi temziledi o olay pek can yakmıyor ama insan tuhaf hissediyor ebeme hani dogurunca bitiyordu filan onlar da güldüler 5 tane dikisim var. Burada kesi atılırken hissetim ama o an onun şeyi olmuyor. Dikiş atılırken bazı yerleri hissettim gerçekten. Ve temizleme dikme işi bitti Çataldan kaldırma işine geldi ve benden çok kan aktı baya ebem hatta kan sulandırıcı mi kullandın dedi halbuki hamilelikte kan değerlerim düşüktü. Ve ben Çataldan kalkamadim üç sefer ebem elleri ile bana kendi erzaklarindan komposto ve kek yedirdi öyle kendime geldim biraz. Ve sonra bebem ile odaya çıkardılar. Doğumdan sonra insan rahatlıyor aşırı uyku yorgunluk oluyor. Allah annemden razı olsun hem benimle hem bebisimle ilgileniyor. Ve şuan evimizdeyiz annem yanımda o bakıyor bana ve bebise. Buarada dikiş acısı da farklı ya ne oturabiliyom ne kalkabilyorum inşallah zamanla geçer düzelir. Yolculuk evet zor ama sonucu mükemmel bir his Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah