Meral0803efnan sema_altas55 ayni canim 36 2 deyim inan daha fazla gidiyorsun su icmeye korkar oldum 😭😁
nrsen sema_altas55 ay bende öyleyim ben de wc de yaşamayı düşünüyorum. Dün hatta babam eşime demişki nurşen uyumaya mı gitti😂😂😂 o kadar uzun kaldın ki diyor gir çık gir çık skıldım bekleym bari dedm bende napm
Ecekadir Meral0803efnan bende 36+2 yim okadar cok canım su istiyoki kaşınıyorum resmen ve tuvalet benim yatagım😂
yarenaygk34 35+4 den selamlar valla bıktım sabaha kadar belki 20 kere gidiyorum zaten zor kalkıp yatıyorum o kadar zorlanıyorum ki yataktan kalkarken bazen korkuyorum valla wc ye yetişemicem diye
NeseA sema_altas55 33+2 haftalik aynı durumdayım canım afedersin idrar yaptıktan sonra tuvalette bi tur atıyorum yine yapıyorum 😂😂
Anne12 sema_altas55 32 haftaligim tam bende bu konuyla ilgili post açığım diyordum ki sizin postunuzu gördüm. Bilhassa geceleri uyku kalmadı sürekli tuvaletteyim. Eşimle yatakları ayırdık zavallı adam benim yüzümden uyuyamiyor sabahta ise gidiyor 😓