Cdem21 safis_erdemli 8 haftalığım daha ama benimde kaşık ağrılarım oluyor rahim yavaş yavaş büyüdüğü içinmiş
Sumeyyeabdi safis_erdemli bende 9+4 oldum 8 de olmuştu benmde karnımın altında ama bu hafta ıyiyim şükür 😚
safis_erdemli Cdem21 8 de çok hissetmiyodum ama bu hafta dayanılmaz oluyor bazen ne yapsam bilemedim uykudan kaldırıyor bazen
Minigiminannesiyim_ Bende bugün 11 haftalığa girdim gece hiç uyutmuyor sürekli kasık bel ağrısı gecmiyecek gibi sanki şimdi yatmaya çalıştım ağrıdan yatamıyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah