Kızlar ilk gebeliğim ve 36+2 deyim. Geçen hafta kasık bölgemde hamlık ağrısı gibi ağrı vardı kemiklerim ağrıyodu bugünlerde dahada artmaya başladı bu ağrı . 2 3 günde bir adet sancısı gibi belim ve kasıklarım ağrıyor yatıp sıcak tutuyorum ama zar zor geçiyo. Gün içerisinde bebek çok fazla sertleşiyo . Bunlar doğumun habercisi mi yaşayan var mı doğum yakın diyebilir miyiz