Harikaaa Kızlar sezeryan tarihi doktor kaçıncı haftada oldunuz yada dr tarih verdi ? 38+2 de benim günüm sanki erken gibi
Nazilimmmm Harikaaa erken değil çünkü normal acilman olursa ağrın başlarsa diye yapılıyor zaten risk olmasın diye
1eda8 Elifonline bebeğiniz küvöze girdimi acebaaa kaç kilo doğdu çok metak ediyorum ikşnci sezeryanda bu haftalarda alındığı için aceba girermi diyorum
N_3637 sevgitekes ne kadar acaba kilosu yarın biz de 37+0da gideceğiz en son 35de gititgimizde 2bucuk kilo demişti ne zamana gün verir çok merak ediyorum 😅
Elifonline 1eda8 girmemeli 37 hafta üstü erken doğum değil ki…. Suyu gelip normal doğum yapan var bu haftalarda…. Benimki tüp bebek olduğu için doktor bekleyipte risk almaya gerek yok demişti.
Esmakks Harikaaa doktorum bana 39+0 da yaparız dedi ama kesin konuşmadık . Bebeğin gelişimi de iyiyse bence güzel bir zaman diye düşünüyorum.