Hapyymami55 Buse_er52 korkma dicem ama fayda etmicek her kez sezeryene girerken içinde bir korku oluyor buda normal tabi bendede oldu ama merak etme göz açıp kapatma kadar geçip gidiyor nedense o an zman çok çabuk geçiyor ☺️
Gullakgunn Rabbim kolaylığını verecek insallah 🙏 sakin olmaya çalış bebeğine kavuşacaksın ❤️ Dualarımız seninle…
Pelin0910 Dua et bol bol ben 2.ye hamileym ,ilkinde cok rahat geçti sezeryanim hcbsey anlamiyorsn zten yarin saatlik bir süreç rahat tut gönlünü 😊
zeymoms Buse_er52 çok heyecanlı rabbim yardımcın olsun 🙏 benim de sezeryana 6 gün kaldı sanki şimdiden kalbim duracak gibi heyecandan