mammaaa33 öncelikle benim doğumum cok zordu bebeğim oksiput posterior duruyodu internetten bak istersen bu yüzden epidural cok iyi çalışmadı ilk uyuşturuldum hemen etki etti ama sonra geçti sancıları hissetmeye başladım tekrar bi doz verdiler öyle uyuştum sancıları kasılmaları hissetmiyosun cok gğzel nst bakıyoduö sancı dolu ben cok rahattım ıkınırken cok büyğk bi hissiyat olmuyo cğnkü acı hissetmiyosun doktorun seni yönlendiriyo şı an ıkın şu an dur vsvs. çıkış anını hissettim evet 0 acı bi rahatlık oldu karnıma bişey attılar bi baktım oğlum 😍 sonra dikislerim atıldı kesi atmıslardı yırtığım olmadı dikerkem yine acı hissetmedim hiç ama hissiyat vardı mesela ipi geçirip cektiğini hissettiö hiç korkunç değildi gerçekten. doğumdan hemen sonra yürütmediler ic kanamam oldu 2 saat sonra normal bi sekilde kalkıp yürüdüm ağrısız sızısız. 5 gün oldı doğum yapalı ağrım yok