Annekubra Kizlar ben duydum ki doğum yapmadan 8 hafta önce hastaneden rapor almam gerekiyormus çünkü doğum parası jcin bu konuda bilgisi olan var mi
emirem24 Annekubra çalışan sigortalı bir anneyseniz 32. Haftada calısamaz raporu alıyorsunuz devam etmek isterseniz de 37ye kadar calısıp bu farkı doğumdan sonra kullanabiliyorsunuz