Merhaba kızlar iyi geceler 🌸
Ben 14+4 günlük hamileyim. Hamileliğimin 11-12 haftasından beri oturup kalkarken, eğilirken ağrı oluyor. Bugün doktora gittiğim de söyledim. Tahlil istedi ama sonuçları 1 ay sonra alacağım.
Sizce neden olabilir?
Bu durumu yaşayan var mı?
Yada normal mi?
Bilgilendirirseniz sevinirim 💖