Gizemass benim 1 ayım kaldı Allah nasip ederse bi aksilik çıkmazsa normal doğum istiyorum normal doğum tabi zor ama doğurana kadar zor sonra rahatsın sezeryan doğumdan sonra çok agrilarin oluyor ayağa kalman uzun sürüyor sıkıntıları çok bilmiyorum bir çok kişiden sezeryan doğumu iyi duymadım normal doğum en sağlıklısı tabi buna bebek karar verecek 🥰