Edanurkeskin Beni stres çok etkiliyor ne yapsam olmuyor nasil bir yol izlemeliyim bu ay umursamadam devam edicem başarabilirsem
Aselyusra Edanurkeskin uzman psikolojik danışmanım ve kendim başaramıyorum stres yapmamayı. kafana takmayınca oluyor kafana takma demek kadar kolay değil işte… İnsan bbie gün tamamen umudunu kaybetmesi gerekiyor herhalde kafaya takmaması için…
Asilmom50 Edanurkeskin en stresli olduğum dönemde hamile kaldım bende hep düşünüyordum bunu ben her ay stresliyim nasıl kafamdan atcam diye ama Rabbim ol der ve olur
Asilmom50 Bfduam doğru stres yüzünden zaten 2 sene sebepsiz hamile kalamadım amanyine de en stresli olduğum dönemde hamile kaldım vaktini bekliyomuş demekki
Ada9y Asilmom50 1.5 sene oldu evleneli yok bende kalamıyorum 23 yaşındayım aşılamada yaptım olmuyor..
Bfduam Asilmom50 özel değilse ailesel mıydı stres nedeni? Baktı ki geçmiycek bu süreç takmayım kalayım demiş vücudun:) şaka bı yana, sevindim adına 🤲
Asilmom50 Bfduam ilk bebeğimi kaybettim sonra hamile kalamayacağım bidaha bebeğm olmayacak diye çok strese girdim kürtajdan 2 sene sonra anca hamile kalabildim
Bfduam Asilmom50 cok stres yaşadığından belkide ancak iki yılda kaldın. Asilmom50 aynen vücut kendi normalini boyle görerek acımış kendine:)