Merhaba hanımlar.perinatolojide öğrendim aşağıda olduğunu düşükle beraber 3.hamileliğim.ilk doğumum sezeryan oldu.şuan 24 haftalığım,yarın Balıkesir şehir hastanesine kontrole gdicem ilk defa.Erzurumda yaşıyordum ama aslen Manisalıyım.Hamileliğim riskli olduğu için bol bol dinlemem gerektiği için memlketime geldim burda doğum yapıcam.iki sorum olacaka sizlere,Balıkesir ve Manisa da dr tanımıyorum 3.dereceden hastane olan ve bu alanda iyi dr tanıdığınız bildiğiniz var mı. İkinci sorumda ilk doğumdan sonraki hamileliğinde bebeğin eşiği aşağıda olup da doğum yapanlar nasıl geçti hamilelik ve doğum süreceniz bahsedermisiniz ben çok korkuyorum nedense🤦🏻♀️🤷🏻♀️