Arkadaslar bende şunu anlamıyorum bendemi bir gariplik var acaba suanda bşr sıkıntı yasıyorsunuz ve kontrole daha cok var deyp gitmiyorsunuz doktora ben en ufak biside hemen arıyorum doktoru yada yazıyorum hemen gıdıyorum kontrole bence beklemeyın sakın gıdın ve bır an once ıyılestırın kendinizi enf mantar daha tehlikeli