tebrik edirem canim hamilesen 3deq icinde cixibsa..menimde bugun teqvime gore yumurtlama gunum ama men mence tez yumurtlamisam hissim ele deyir . Yeni senden sorusmaq isteym sey oduki yumurtlamadan sobraki gunlerde ne kimi belirtiler yasadin?meselen menim normalda basim agrimaz indi agryr, rahmimde sanki birseyler gezir uzananda hiss edirem..gogusum dolgunlasib..indiden heyecanlanram mendede iki dene abort olub inkisafdan qalma olub onagore @Eleonora