Sevval1 ben avcılar hospital Nil hanıma gidiyorum iyi bir doktor ama çok yoğun bekleme süresi oluyor her gittiğimde randevuluda olsa benim hamileliğim çok sıkıntılı geçti 4 ay raporlu geçirdim çok güzel ilgilendi şükür 29. Haftaya kadar geldik risk kalmadı şimdlik