Elifnur1 Kızlar çalışan anneler var mı kaçıncı haftada çalışabilir raporu almamız gerekiyor raporu aldıktan doğuma kaç gün kalana kadar çalışabiliriz
Gzm-- Elifnur1 32.haftada calisir raporu alip 37.haftaya kadar calisabilirsiniz.37.hafta calisamaz raporu mecbur almaniz gerekiyor.o 5haftayi da dogum sonrasina aktarabilirsiniz boylelikle.
Bet7408 Elifnur1 32. Haftada rapor almamız gerekiyor 37+0 a kadar da çalışılıyormuş böyle söylediler bana kurumda
Demirssmomm Elifnur1 32 olduğunuzda çalışmak istiyorsanız çalışabilir, çalışmak istemiyorsanız çalışamaz raporu almanız gerek. 37 itibari ile çalışmak istesenizde çalışamıyorsunuz ve çalışamaz raporu almak zorunlu