ElanurEflin_23 Merhabalar kizlar 35 haftalık hamileyim yan kasiklarima Gün içinde ağrı girdi ve geçmek bilmedi yürüyünce özellikle resmen ağrısı öldürüyor nstde sancı çıkmadı sizde böyle olan oldu mu?