Herkese merhaba bugün kontrole gittik 12+4 üm ense kalınlığı gayet güzel dedi doktorumuz ama burun kemiği için daha çok çıkıntılı şekilde görmek içimi rahatlatırdı çıkıntılı bi burun kemiği değil dedi kan verdim sonuç bekliyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı dönüşlerinizi bekliyorum