21+3 den aranıza katılıyorum ☝️ 8:30/17:30 haftada 5 gün çalışıyorum ve bu hafta işler pek yoğundu gözlerimi zor açıyorum malesef 😬her yanım ağrıyor sanki hayır bir de daha ilk bebeğim evde çok yorulmuyorum aslında,bebiş gelince bu iş temposuyla nasıl başedecem bilmiyorum 🤷♀️