Asel12300 22+6 yım, bu zamana kadar belirtim olmadı benimde. Ikili testi 12+3 de yaptırdım, basit bir işlem sonuçta bir şey kaybetmez insan yaptırınca. Ben olası aksi bir durumda kendimi suçlu hissederdim neden yaptırmadım zamanında diye. O yüzden yaptırma gereği duydum. Maddi ve manevi olarak hazırlıklı olmalı insan her şeye. Her ne kadar kesin tanı testi olmasa da gerekli görüyorum. 🙏🏼🌸