Bugüne kadar hiç böyle şiddetli sırtım belim ağrımamıştı..ama akşamdan beri yatsamda kalksamda hep aynı ağrı belim sanki ortadan kopacak gibi hissediyorum bu haftalarda başlaması normal diyorlar hep böyle mi geçecek artık doğuma kadar fikri bilgisi olan var miiii 🙇🙇🙇🙇