xarasmomx aslında çok titiz davranmıyorum beslenme konusunda ama alışkanlık haline geldi sanırım. Regenesis diye bi vitamin kullanıyorum 6. Haftadan beri. Hergün mutlaka süt içiyorum, kuruyemiş badem ceviz fındık fıstık ne denk gelirse😄 peynir yiyorum günde 2-3 dilim eski kaşar 1dilimi kesin. Yumurta haftada 3kez falan. Muz yiyordum hergün, doktor kilona dikkat et dedi artık haftada 2 yiyorum. Bebeğe kilo aldıran şeyler bunlar sanırım gerisi normal sebze yemekleri. Balık hiç yemedim, arada kırmızı et ve tavuk. Gerçi artık kırmızı et de yiyemicez heralde, süt de sütaşın günlük sütünü içiyordum onu da içmeyin diyorlar, normal kutu süt almaya başladım😕