2kezAnneyim 32. Haftamdayım ben de :) benim bebeklerim burda yazanlara gore kucuk baya. 31+3 tu dün. Biri 1600 gr digeri 1300 gr. Alttaki bebek zor kilo alıyor ama solunumu iyiymis. Usttekini de suyu biraz fazla yine de iyi dedi. Artık her hafta kontrole gitcez. Nst ye bağlancaz iki bebek için de. Doktorum 37 de aldığını söyledi ama eğer tansiyonum sacmalarsa cocuklarin durumuna gore erken alabilirim dedi. (Tansiyon problemleri yasiyoruz) onceligimiz 2 kg ı geçmelerini beklemek dedi. Hastane cantasini hazirlamaya üşeniyorum 🙈😁