Cagla-polat1 gebelikte hic bir seyin çook siddetli olani normal degildir canim
Bel karin kasik agrisi vs normal kabul ediliyor beebk yukari cikiyor tutunuyor rahim genisliyor evet ama çok çok dayananilmayacak olan agrilarda doktor mutlaka gormeli sahsi fikrim
Icimizin rahat etmesi icin en azindan