Rukiye26 hormonlar dan sütün tadı değişir bebek istemez kusar dıyorlar ama Emiyorsa bence devam et ama kendi beslenmene dikkat et. Besin değeri yüksek seyler yemeye calıs 😇
Meyve sebze et balık bunları aksatma sen yorgun düşersin.
Sonucta 2 canlısın 1 bebeğe hayat olma yolundadır diğer bebeğini besliyorsın bünyen zayıf düşmesin 🤗