Denizpyraz oğlum 12. Haftada yüksek sesli müziklerde toplanırdı ama sadece tek bir şarkıya tepki verirdi, 2. Hamileliğimde 16. Haftanın sonuna kadar hic hissetmedim , kız bu çok uyusuk yüzüm gülecek derken bir anda bebe içindeki canavarı salıverdi 🙏🏻25+6 olduk ismini fingirdek koyduk 😂🤦🏻♀️ oğlum çok uyuşuk diye kundak yapmadim ama bunu ağustos filan dinlemiycem evin cepe konumunuda göz önüne alarak kundak yapacam 🤣 yoksa bu fingirdek evde oğlumu mumla aratcak gibi bana 😂