Kızlar selam 40+3 haftalık hamileyim
Bugün doktor vajinal muayenede 2 cm açılmam olduğunu söyledi. Nst de sancım da çıktı 2 cm açılma ile sizce ne zaman doğum olur? Suyum gelmedi ara ara beyaz akıntım var sadece. Bir de meryem ana otu almıştım yanıma alıp hastanede mi suya koymalıyım yoksa evde mi yapayım