Herkese merhaba, burada bende defalarca sorularım için post açmıştım ama sonunda doğum hikayemi yazıyorum🥹 15. Haftamda covid oldum 1 doz aşım olmasına rağmen ağır geçirdim, arkasından domuz gribine yakalandım ve 20. Haftadan sonrada amniyon sıvısı fazlalığıyla 38. Haftaya kadar geldik ve çok şükür 9 mayıs 16:28de oğlumuzu kucağımıza aldık.. Dün doğuma girerken hastaneden yazmıştım sizlere dua istemiştim.. 3,5 yıl önce normal doğumla kızımı kucağıma almıştım öncelikle şunu söylemeliyim ki ikinci bebekler daha kolay oluyor diyenler bence tamamen yanıltmaca yada başımıza ne geleceğini bildiğimiz için benim açımdan daha zor oldu🫣 37+5te 1 cm açıklığım çıktı nstde hafif sancılarım vardı doktorum rahim ağzının yumuşadığını 2 gün içinde bebeğin gelebileceğini gelmezse Pazartesi kesin geleceğini söyledi😅 Nasıl olur ya bu normal doğum sezaryen değil derken aynı zamanda o iki gün içinde full yürüyüş, hareket ve temizlikle geçti Pazar akşamı nişanım geldi ve gece sancılarım başladı.. Tıpkı doktorumun dediği gibi Pazartesi sabahtan yatışım yapıldı 2 cm açıklık ve sancılar vardı ama düzenli değildi.. ilk doğumumda suni sancı aldığım için suni sancı almak istemiyordum 3-4 saat kendi sancını bekleyeceğiz sonrasında bakacağız dedi doktorum.. Hemen meryem ana eli otunu suya koyduk ve başladım hastanede yürüyüş yapmaya pilates topunda zıplamaya doktorum muayene ettiğinde 2 saat içinde 4 cm açıklık olmuştu sancıların şiddeti yavaş yavaş artıyordu çok iyi karşılıyordum ta ki bebeğin kesesi patlatılana dek, ondan sonra sancılar 1 dakika aralığa düştü ve nstde 99a çıkmaya başladı sizlere tavsiyem kesinlikle sancılarınızı yatarak karşılamayın nstye mecbur giriyoruz ama en zoru yatarak karşılamak.. Sürekli yürüyün ve sancının en şiddetli olduğu anda çökün bekleyin geçtiğinde tekrar yürüyün inanın bu şekilde açılma hızlı ilerliyor ve karşılaması daha kolay oluyor.. doktorum geldi açıklığım 8 cm e ulaşmıştı artık dayanılmaz şekilde artmıştı sancılar beni 16:00da doğumhaneye aldılar 3 ıkınmada oğlum kucağımdaydı 16:28de dünyaya geldi 💙🥹 Şuan yanımızda öğlen evimize geçtik bile çok şükür ikimizde çok iyiyiz🙏🏻 Darısı tüm bekleyenlerin başına rabbim herkesi bir avazda kurtarsın inşallah🥰😌