Dilekagrgn 30.haftamdayım işim ayakta olduğu için artık dayanamıyordum sabahta ayaklarımın şiştiğini farkettim özel doktorda takip yaptırdığım için devlet hastanesine gidip ne zaman doğum iznine çıkacağımı öğrendim 10 gün sonra gel yazalım dedi aynı gün sağlık ocağına kontrolum vardı ordaki doktora sordum bana ne kadar rapor yazabilirsiniz diye 10 gun istedim ve verdi yılda toplamda 40gün rapor hakkımız varmış 10 gün iş görmeZlik yazdırlar ve doğum iznim ile birleştiricem sonunda çalışma hayatını bitirmiş oldum sıcaklarda ve ayakta zorluklarla bugune geldim 🤦🏻♀️ Darısı bekleyenlere inşallah dayanamayan varsa benim gibi gidip aile hekimine sorabilir😊😊🙏🏻🙏🏻
deletedmom734 Dilekagrgn sen aile hekimi bakımından şanslısın demekki canım bizimkisi 3 günü bile yalvar yakar yazar:(
deletedmom734 MerveEltugral hamileyken almaya çalışmadım hiç yine vermez diye açıkcası yoksa çok muhtaç durumlarımda olmadı değil