Bende 10 gün önce aynı durumu yaşadım doktorum yerleşme kanamasıdır dedi korkulacak bişey olmadığını söyledi, biraz dinlen canım dikkat et bu aralar, kanama devam etmiyorsa tedirgin olma, bugünde keseyi gördüm çok şükür dikkat etmeye ve progestan kullanmaya devam ediyorum