Angells12 Kızlar selam 40+3 günlük hamileyim bugün doktor muayene etti 2 cm açıklığım var nst de sancım da çıktı siZce tahmini ne zaman doğum olur bi an bebişim doğsun istiyorum bir de meryem ana otu almıştım sizce yanıma alıp hastanede mi suya koymalıyım yoksa evde mi yapmalıyım
tugbaacng Angells12 hastaneye yatınca koymuştum ben. 3 cmle yattım, sabaha kadar 4 oldu, sonra suni sancı verdiler. Ama 2 cmle 2 haftayı bulabilir doğumun, eger doguma daha haftan varsa sorun yok.
Angells12 tugbaacng doktorum istersen yatış yapalım dedi ben de daha açılma çok olmadığı için kabul etmedim boşuna strese girmek istemedim ama bugün yarın gelecek gibi sanki