Mervekrmn Hanımlar bugun randevum vardı doktora gıttım herseyın normal normal dogum yapabılırsın dedı kı bende normal dogumm ıstıyorum ama sorun su kı catı muaynesı yapılmadı o yapılmadan normal dogum da herhangı bı sıkıntı olurmu hersey normal ılerler mı?
Fattooss YouTube de doktor Banu çiftçinin bu konuyla ilgili çok güzel bir videosu var izleyebilirsin artık çatı muayenesini zorunlu birşey değil Mervekrmn
Mervekrmn @Fattooss zaten yapalımmı demedıler bende sormadım hersey normal gorunuyor dıyınce. Tesekkr ederım🌸
2kizanasi Doğum şeklini aslında bebek belirliyor o yüzden çatı muayenesi şart değil devletlerde yapılmıyor mesela son an bekleniyor
Mervekrmn @2kizanasi bebegın dogum ıcın uygun oldugunu soyledı doktor bende ozele gıdıyorum catı muaynesı sart degılse son ana kadar beklerız.
Merveerguven Ben çatı muayenesi yaptırdım. Çatı darlığımda sınırda çıktı. Normali deneriz ama olmazsa sezeryana döneriz dedi. Çatı muayenesi yaptırmak da kesin sonuç vermiyor herşey doğum anında belli oluyor🥰 Akışına bırakmak en güzeli✨
NeseA Vallah canım 3 çocuk doğurdum normal hiç çatı muayene olmadım:) inşallah sende normal bi sorun yaşamadan doğum yaparsın 😘🤲🏻