Yldz_ilknur Esse cnm doktorum Nezihi Eşrefoğlu. Eşim doğum ücretini sorunca 2200 tl dedi, Tam olarak doğumu konuşmadı ilerleyen zamanda detaylı konuşacağız bu konuları zaten demişti
Aseliminannesi18 Ben Seyhan başkent te Tayfun ÇOK bey e gidiyorum çok şükür şimdilik memnunum 36 oldum çok sakin ve güven veriyor :)
Merweee Esse canım günlerdir yazamadım ama gittim ben doktora. Gayet memnun kaldım haber vereyim dedim ☺️