Merweee ya canım birçok doktor gecenin bi vakti kalkıp geliyor, Adana da var böyle doktorlar Doğumuma girmicekse neden takibimi yapıyor o zaman sinir oldum zaten.Normal Doğum nasip olur mu bilmem ama hayırlısı tabi inş sezeryan meyilli olmayan bi doktor bulurum ben de