bejanne00 Nedir bu? Nişan mı oluyor? Annem bana hamileyken kahverengi akıntısı gelmiş doğumun başlamış demişler. Ne yapmam gerekiyor. Doktoruma yazdım cevap bekliyorum
SweetBaby bejanne00 bnde 37 haftamdayım akıntım cok oluyor hatta bazen baya oluyor ama doğumla alakalı bişey olmadı alttan muane oluyorum 2 haftadır bır sıkıntı yok ben cok endıselenınce bır ped koydu kontrol ıcın renk pedi ama sıkıntı cıkmadı