127383 merhaba lansinoh göğüs ucu kremini kullan canım 7.5 aylıkken hamileyken başlıyorsun emzirmelerden önce ve sonra kullan mutlaka çok iyi bir krem. Sülalemiz kullandı resmen 🤣🤣 hele benim ablam canıncok tatlıdır baya çatlamıştı kanıyordu en iyi bu
Bende 8 ayıma giriyorum kullanmaya başladım duştan sonra kullanıyorum. Ve aventin göğüs ucu pedini kullan 🌸 hastane çantanda mutlaka olsun