Didemkrgi Kızlar 33. Haftaya girmek üzereyim karnım aşağı inmiş bugün annemde fark etti ne zaman iniyor şuan bu durum normal mi bilgisi olan lütfen cevap versin
sedaozdemirr Didemkrgi Bende 33. Haftadayım.Bebek aşağı dönmüş.Bugün işyerindekıler de fark etmiş🤗 Karnın aşağı inmiş dedıler.Normal sanırım,dogum yaklasıyor
Aybarsss0606 Didemkrgi sanırım bu bebekten bebeğe değişiyor bilmiyorum ama benim oğlum 36 haftanın sonuna doğru döndü aşagı göbeğim de düşmüştü 37+5 sezaryan oldum 🤷🏻♀️
Gly87 Bende 33 haftalığım bugün gittim doktora bebek çok aşağıya inmiş suyum azalmış böyle giderse erken doğum dedi doktorum kilosu 2400 dü boyu 40 cm
Gly87 Bende 33 haftalığım bugün gittim doktora bebek çok aşağıya inmiş suyum azalmış böyle giderse erken doğum dedi doktorum kilosu 2400 dü boyu 40 cm