Ozisko Merhabalar bugün tam 7 haftalık olduk. Az önce kahverengi akıntım oldu. Korkuyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba?
Mihrimahvuslat Ozisko varsa yakın bir hastaneye gidin çünkü bende de öyle oldu düşük başlıyordu korkutma kendini sakin olmaya çalış geciktirme
Prensesmelek Ozisko benınde olmstu o haftada hemen gıdın yarn ılac ve iğne yapar buyuk ıhtml bol bol dınlen gecer ıns
brltnyy Merhaba korkutmak istemem ama benim de öyle başladı kanamayla devam etti mümkünse doktorunuza danışın ilaç başlasın erkenden şu an iyiyim ama korkmayın
adehuS Evet ben yaşadım akıntıyla beraber kahverengi leke geldi bende çok korkmuştum,doktora gidip muayene oldum bi sorun herhangi bi kanama yok bebek kendine yer açtığı için o lekelenmeler olur dedi. Ama bi git doktora için rahat etsin
Ozisko adehuS evet yarın hemen gidecem doktora. Sancım ağrım da yok tesadüfen gördüm zaten şok oldum görünce. Umarım devam etmez akıntı.
zamaneannesi80 Haftaya doğru bende yaşadım hatta kırmızı kanamaya dönüştü dr. Um iğne verdi 2 saat içinde durmuştu
adehuS Ozisko Kafana takıp kendini üzme bu haftalarda olabilecek şeyler bunlar,dediğim gibi doktora git için ferahlasın Allah’ın izniyle bişey yoktur🌸
Mihrimahvuslat Ozisko ben bebek var sanıyordum meğerse boş gebelikmiş vücudum atıyormuş düşük yaptım ama sizinki bebek oluşmuş kötü birşey değildir yazıp yazmamakla kararsız kaldım bunu ama rabbim sana bağışlasın inşallah bişey yoktur 🤲🏻
Ozisko adehuS çok teşekkür ederim🙏 Yarını bekleyemedik kadın doğum aciline gittik doktor ultrasonda baktı bebekte de sende de bir sıkıntı yok dedi çok şükür 🙏 yerleşme kanamasıymış. Ama progestan fitil verdi onu kullanacam. İnşallah sorun kalmamış olur🥰
adehuS Ozisko çok geçmiş olsun canım :) dedim ya için rahat olsun minnaklar oraya yerleşip kendine yer açıyo olabilir bu tarz şeyler yoğunluğu sıklığına dikkat etmek lazım sadece