Aynı şikayetle doktora gittim bir gün takibe aldılar.Enfeksiyonda olabilir dediler idrar testi verdim sonuçları bekliyorum.Gayet tazyikli bir şekilde idrarımı yaptım arkasından yirmi dakika kadar su mu idrar mi bilemiyorum.Aktıda akti.Tuvaletten çıktığımda ayaklarım uyuşmuştu artık. Doktorum amniyon sıvın gayet yeterli demişti.Eczanelerde amniyon sıvısı testi var al git doktora için rahat olsun